Мемлекеттік-жекешелік әріптестікті дамыту мақсатында атқарылған жұмыстар мен ұсынылған шаралар туралы ҚР Премьер-Министрі Б. Сағынтаевтың төрағалығымен өткен Үкімет отырысында ұлттық экономика министрі Т. Сүлейменов, инвестициялар және даму министрі Ж. Қасымбек, денсаулық сақтау министрі Е. Біртанов, бірқатар облыстардың әкімдері, сондай-ақ, «Атамекен» ҰКП төрағасы А. Мырзахметов баяндады.

Ұлттық экономика министрі Т. Сүлейменов нормашығармашылық жұмыстар аясында биылғы шілдеде айында қолданыстағы заңнамалық актілерге ЕДБ үшін өтімді кепілдікті қамтамасыз ету ретінде мемлекет тарапынан тұрақты төлемдерді көздейтін МЖӘ шарттарын тану тұрғысынан бірқатар түзетулер қабылданғанын айтты. Бұл шара банктерге қаражаттың қайтарылуын кепілдендіруге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, жеке әріптес өзіне алған міндеттемелерді орындамаған жағдайда жеке әріптесті ауыстыру функциясы көзделген.

Бюджеттен төленетін елеулі төлемдері бар МЖӘ инфрақұрылымдық жобаларының басым бөлігін іске асыру үшін МЖӘ жобалары бойынша мемлекеттік міндеттемелер лимиттерін айқындау әдістемесіне өзгерістер енгізілді. Республикалық маңызы бар қалалар үшін жалпы сипаттағы трансферттерді ескере отырып, меншікті кірістерден 0,5-ке дейінгі коэффициенттер ұлғайтылды, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың ЕДБ және өзге де кредиторлар алдындағы міндеттемелері алынып тасталды. Бұл шара 2018–2020 жылдарға арналған жергілікті атқарушы органдардың лимиттерін ұлғайтуға жол ашты, жалпы лимит 674,2 млрд теңгеден 937,5 млрд теңгеге дейін, яғни 39%-ға ұлғайды.

«Жалпы еліміздің МЖӘ дамуында оң серпін байқалады. Үлкен әсер алу үшін Қаржы министрлігіне 10.07.2017 дейін жасалған МЖӘ шарттарын тіркеуді қамтамасыз етуді және мемлекеттік міндеттемелері жоқ МЖӘ шарттарын тіркеу процесін бастауды ұсынамыз. Салалық мемлекеттік органдар мен жергілікті атқарушы органдарға 1 және 2 санаттағы жобаларды іске асыруға артықшылық беру, сондай-ақ, МЖӘ-ні дамыту бойынша Жол карталарының орындалуын бақылауды күшейту ұсынылады. Мемлекеттік органдарға Қазақстандық МЖӘ орталығымен бірлесіп, МЖӘ мәселелері бойынша қызметкерлердің біліктілігін арттыруды ұсынамыз», — деді Т. Сүлейменов.

Ұлттық экономика министрінің айтуынша, қазіргі уақытта жалпы сомасы 1096,2 млрд теңгеге 443 шарт жасалған. 15 қазандағы жағдай бойынша 142,1 млрд теңге сомасына 275 нысан, оның ішінде 2018 жылдың 10 айында — 29,1 млрд теңге сомасына 49 нысан пайдалануға берілді. Бүгінгі таңда 1,5 трлн тг сомасына 721 жоба даярлаудың түрлі сатысында тұр. Осы жылдың 10 айында жобалар саны 253 бірлікке ұлғайды.

Өңірлік бөліністе жасалған 449 келісімшарттың көпшілігі білім беру, денсаулық сақтау, мәдениет және спорт салаларына тиесілі. Өз кезегінде МЖӘ тетігін сумен жабдықтау, инженерлік инфрақұрылым, туризм салаларында қолдану келешегі аталып өтті.

«Жалпы, МЖӘ тетігін қолдану 2016–2018 жж. кезеңі ішінде 275 нысан бойынша 142,1 млрд теңге сомасына бюджетке түсетін бір жолғы жүктемені азайтуға мүмкіндік берді және медициналық мекемелерде айына 77 мың рет келу, 30 мың баланы балабақшалардағы орындармен, 2500 келуге арналған 6 спорттық-сауықтыру кешендерімен қамтамасыз етілді», — деді Т. Сүлейменов.

Өз кезегінде инвестициялар және даму министрі Жеңіс Қасымбек қазіргі уақытта ведомство жетекшілік ететін салаларда мемлекеттік-жекешелік әріптестіктің тетігі бойынша 18 жоба пысықталу және іске асырылу сатысында, соның ішінде 3 жоба автомобиль жолдары саласында, 1 жоба теміржол көлігі саласында, 2 жоба азаматтық авиация саласында, 12 жоба тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы және энергия үнемдеу салаларында.

«Үлкен Алматы айналма автомобиль жолын (ҮАААЖ) салу және пайдалану» жобасы бойынша 2018 жылдың 7 ақпанында «Алсим Аларко – Макйол – СК – Кореян ЭкспрессВэй» консорциумымен шарт жасалды. Биылғы 31 мамырда құрылыс жұмыстары басталды. Толықтай құрылысқа жер бөлу мәселесі шешілді, учаскелерде техниканың және жұмысшылардың жұмылдырылуы аяқталды, карьерлер рәсімделді. 2025 жылы құрылыс жұмыстарын аяқтап, жолды ақылы негізде пайдалануға беру көзделеді. Құрылыс кезеңінде 3 мыңға жуық жұмыс орындары ашылады. Жол қала сыртына тәулігіне 38 мың автокөлік құралдарының шығуына жол береді, бұл, Ж. Қасымбектің айтуынша, транспорттық коллапстардың алдын алады және қаланың экологиясына оң әсер етеді.

Алматы станциясын айналып өтетін теміржол желісінің құрылысы жобасы бойынша ағымдағы айдың соңында ең жақсы техникалық ұсыныстарды анықтауға конкурс жариялау жоспарлануда. Жалпы жоба, Алматы станциясын 40 %-ға жеңілдетуге және сол арқылы транзитпен жүретін жүктерді тасымалдау мерзімін екі тәулікке қысқартуға мүмкіндік береді. МЖӘ жобасы іс-әрекетінің кезеңі 30 жыл — 2021 жылдан 2051 жалға дейін.

«Алматы–Қорғас» автомобиль жолы учаскесіндегі «Нұр Жолы» автомобиль өткізу пунктінің инфрақұрылымын салу» МЖӘ жобасы аясында 27 қыркүйекте «Нұр жолы» өткізу пункті ресми іске қосылды. Ескі «Қорғас» өткізу пунктімен салыстырғанда Қазақстан және Қытай арасындағы «Нұр жолы» өткізу пунктінің қабілеті 10 есе, яғни тәулігіне 2500 автокөлік құралдарына дейін өседі. Қазіргі уақытта жеке әріптес жобаны 2026 жылға дейінгі пайдалануға кірісті.

«Түркістан облысының жедел автомобиль жолдарын салу және пайдалану» концессиялық жобасы Қазақстан және Өзбекістан арасындағы жүк айналымы көлемін ұлғайтуға, Шымкент және Сарыағаш қалалары сыртына тәулігіне 25 мың автокөлік құралдарына дейін шығуына септігін тигізеді. Қазіргі уақытта консультанттар конкурстық құжаттаманы әзірлеуді аяқтауға жақын қалды. Одан әрі желтоқсанның ортасына дейін экономикалық қорытынды алу және жылдың соңында конкурс жариялау жоспарланған.

Сондай-ақ, Ж. Қасымбек e-Freight — жүк авиатасымалдары саласындағы қағазсыз құжат айналымының ақпараттық жүйесін енгізу және бейімдеу туралы баяндады.

«Аталған МЖӘ жобасы 2016 жылғы желтоқсанда басталды. 2018 жылы 14 маусымда жеке инвестормен МЖӘ шартына қол қойылды. Желтоқсан айында ақпараттық жүйенің енгізілуін өткізу жоспарлануда. Бұл жүк тиеу уақытын бір күннен бір сағатқа дейін қысқартуға мүмкіндік береді», — деді министр Ж. Қасымбек.

Инвестициялар және даму министрі тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік-жекеменшік әріптестігі жобаларын іске асыруға қатысты, Мемлекет басшысының Жолдауын іске асыру аясында Министрлік тұрғын үй-коммуналдық шаруашылықтағы 11 жергілікті МЖӘ жобаларының іске асырылуына мониторинг жүргізетінін атап өтті.

«Бүгінгі күні Атырау, Шығыс Қазақстан, Павлодар облыстары және Алматы қаласында 6 жоба бойынша жеке инвесторлармен шарттар жасалды. Сонымен бірге, біз құны 50 млрд теңге болатын Маңғыстау облысындағы «Су тұщыту зауытын салу» жөніндегі концессиялық жобаны ең перспективалы жоба деп санаймыз. Осы жобаны іске асыру өңірдегі ауыз судың тапшылығын 71,4 %-ға дейін төмендетуге мүмкіндік береді», — деді Ж. Қасымбек.

Энергия үнемдеу саласында «Транспорт Тауэр» әкімшілік-технологиялық кешені ғимаратының жарықтандыру жүйесін жаңғырту және пайдалану» жобасы іске асырылып жатыр. Бұл, энергия үнемдеу саласындағы мемлекеттік-жекеменшік әріптестігінің қағидаты бойынша энергия сервистік шарттардың тетігін қолдана отырып іске асырылып отырған бірінші республикалық жоба. Сонымен қатар, өңірлермен бірлесіп жалпы сомасы 9,7 млрд теңгеге энергия үнемдеу саласында үш жоба іске асырылуда.

Денсаулық сақтау саласында мемлекеттік-жекешелік әріптестіктің дамуы туралы ҚР денсаулық сақтау министрі Елжан Біртанов баяндады. Қазіргі кезде денсаулық сақтау саласында мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының тізбесі 261 жобаны құрайды, оның ішінде үш республикалық және 258 жергілікті маңызды жоба. 68 жоба бойынша шарт жасалды, 193 жоба — дайындалу сатысында.

«Жобалар дәрігерлік амбулаторияларды, фельдшерлік-акушерлік және медициналық пункттерді, емханаларды, стационарларды салуды және оны пайдалануға беруді, медициналық техникамен жарақтандыруды және т.б. көздейді», — деді Е. Біртанов.

Бүгінгі таңда университеттік ауруханаларды құру бойынша үш мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасы іске асырылуда. Алматы қаласындағы университеттік аурухана бойынша концессиялық ұсынысқа экономикалық сараптаманың оң қорытындысы алынды, конкурстық құжаттама әзірленуде. Қарағанды қаласындағы университеттік аурухана бойынша Азия даму банкімен бірлесіп, құжаттама әзірлеу жұмыстары жүргізілуде. Қазақ ұлттық медицина университетінің жанынан 1 265 төсектік біріктірілген университеттік аурухананы құру жобасы бойынша Ұлттық экономика министрлігінің инвестициялық ұсынысқа экономикалық қорытындысы алынды.

Жекелеген өңірлердің белсенділігінің өскені байқалады, осылайша, жасалған 68 мемлекеттік-жекешелік әріптестік шартының 34 шарты биыл жасалды. Дайындық сатысында 190 жергілікті жоба бар, оның ішінде конкурс сатысында – 64 жоба. 2016–2018 жылдары өңірлерде мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарттарын жасаудың оң қарқыны байқалуда. 2018 жылдың соңына дейін тағы жеті МЖӘ шартын жасау жоспарлануда. Жасалған 67 шарттың шеңберінде 44 МЖӘ объектісі пайдалануға берілді, оның ішінде магниттік-резонанстық және компьютерлік томографтар, сондай-ақ, 11 дәрігерлік амбулатория, 8 зертхана, 6 гемодиализ және офтальмалогиялық орталық, 3 қалалық емхана және оңалту орталығы және бір жедел жәрдем станциясы ашылды, сондай-ақ, 1003 жұмыс орны құрылды.

МЖӘ жобаларын мемлекеттік бағдарламалардың шеңберінде іске асыру үшін («бағдарламалық МЖӘ») ҚР денсаулық сақтау саласын дамытудың 2016–2019 жылдарға арналған «Денсаулық» мемлекеттік бағдарламасына қажетті түзетулер енгізілді. Медициналық-санитарлық алғашқы көмек желісін дамыту бойынша тәсілдер ҚР Үкіметінің отырысында мақұлданды, амбулаториялық-емханалық объектілерді салу (құру) оның ішінде «бағдарламалық МЖӘ» шеңберінде іске асырылатын болады.

Денсаулық сақтау ұйымдарын «бағдарламалық МЖӘ» аясында медициналық құрылғымен жарақтандыру ҚР онкологиялық ауруларға қарсы күрес жөніндегі 2018–2022 жылдарға арналған кешенді жоспары аясында пысықталуда.

Осы жылы өңірлік перспективалық жоспарлардың негізінде инвестицияларды жоспарлау жүйесін енгізу бойынша жұмыс жалғастырылатын болады.

«Жалпы, денсаулық сақтау инфрақұрылымын дамыту жөніндегі іс-шараларды іске асыру 2000-ға жуық амбулаториялық-емханалық объектіні және 427 ауруханалық объектіні дамытуға 1,3 трлн теңгеден астам инвестицияны жоспарлы жүзеге асыруға мүмкіндік беруі тиіс. Бәсекелестікті дамыту, тарифтік саясатты, цифрландыруды жетілдіру бойынша шаралармен бірге, міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруды енгізу жағдайында денсаулық сақтау ұйымдарының заманауи тиімді инфрақұрылымы МЖӘ тетіктерін енгізудің нәтижесі болады», — деді Е. Біртанов.

«Атамекен» ҰКП басқарма төрағасы А. Мырзахметов өз баяндамасында 2,5 жыл ішінде МЖӘ жобаларының саны 20 есеге ұлғайғанын атап өтті.

«2016 жылы заң қабылданған кезде үш жоба болды. Қазір таңда іске асырылған және жоспарланған жобалар саны 20 есеге артты. Оның ішінде білім беруде – 60%, денсаулық сақтау саласында – 20%. Бұл өте жақсы көрсеткіштер», — деді А. Мырзахметов.

Сонымен қатар, «Атамекен» ҰКП басқарма төрағасы мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларына мониторинг жүргізу туралы айтты. ҚР ҰЭМ «Атамекен» ҰКП-мен бірлесіп, депутаттар, қауымдастықтар көшбасшылары, қоғам қайраткерлері қосылған МЖӘ саласындағы мониторинг жүргізу бойынша кеңес құрды. Кеңес түрлі жақтан МЖӘ жобаларын талдайды.

Өңірлерде МЖӘ жобаларын іске асыру барысы туралы Жамбыл облысының әкімі А. Мырзахметов, Атырау облысының әкімі Н. Ноғаев, Солтүстік Қазақстан облысының әкімі Қ. Ақсақалов, Астана қ. әкімі Б. Сұлтанов баяндады.

Премьер-Министрдің орынбасары Е. Досаев мемлекеттік-жекеменшік әріптестікті дамытудағы оң үрдісті атап өтті және алдағы жұмыс МЖӘ-ні артта қалған аймақтарда дамытуға баса назар аудара отырып жасалатындығын айтты. Бұл үшін барлық жағдайлар жасалғаны, сондай-ақ, Ұлттық экономика министрлігінің ұсыныстары ескерілетіні аталып өтті. Бұдан өзге, көлік және инфрақұрылымды дамыту салаларында МЖӘ жобаларын дамытуға ерекше назар аударылатын болады.

Мәселені қарастыруды қорытындылай келе, ҚР Премьер-Министрі Б. Сағынтаев облыстардың әкімдеріне МЖӘ жобаларын іске асыру сапасына баса назар аударуды тапсырды. Ұлттық экономика министрлігіне лимит мәселесін бақылау тапсырылды. Орталық және жергілікті атқарушы органдарға мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларына бөлінген лимиттің көлеміне қарай, оның ішінде қаражат көп қажет ететін жобалардың орындылығы мен сапасы мәселесін қарастыру тапсырылды.

www.primeminister.kz

Бүгін Премьер-Министр Бақытжан Сағынтаевтың төрағалығымен өткен Үкімет отырысында көлік пен логистиканы цифрландыру мәселесі қаралды.

Инвестициялар және даму министрі Ж. Қасымбек баяндағандай, қазіргі кезде 3 учаскеде төлемақы алу жүйесі тестілік қолданылуда: Алматы – Қапшағай, Алматы – Қорғас, Астана – Теміртау.

«2019 жылдың қаңтарында Шымкент – Ақтөбе – Мартук, Шымкент – Тараз – Қайнар және Астана – Павлодар учаскелерінде төлемақы жүйесін орнатуға конкурс жарияланатын болады. Жалпы 2020 жылы ұзындығы 6,5 мың шақырым болатын 17 учаске төлемақы алу жүйесімен қамтылады», — деді Ж. Касымбек.

Сонымен қатар Астана – Щучинск учаскесінде RFID таңбаларды пайдаланумен аялдаусыз жүру жүйесі іске қосылған, PayWay.kz, интернет-банкинг, QIWI –әмиян қолма-қөол ақшасыз төлемақы төлеу сервисі іске асырылған. Жүргізушілердің ауар райы, жылдамдық режімі т.б. туралы хабардар ету мақсатында бұл учаске ауа райы датчиктерімен және ақпараттық табломен жарақталған.

Сонымен қатар жол бойы сервисін цифрландыру үшін «KazWay» мобильді қосымшасы іске қосылған және жол бойы сервисінің барлық нысандары бойынша өзекті мәліметтерді қамтитын IRU халықаралық автомобиль көлігі одағының «Transpark» электронды картасына деректер енгізілген. Жол активтерін басқару жүйесін 16 жол зертханасы арқылы алынған автомобиль жолдарының жай-күйі туралы деректермен толықтыру жұмыстары да жалғасып жатыр.

«Желтоқсанда ақпараттық қауіпсіздігіне аттестаттауды аяқтауды көздеп отырмыз. Жалпы, жүйе автожолдарды жөндеуге кететін шығындарды үнемдеуге мүмкіндік береді, 2025 жылға қарай 110 млрд теңге көлеміндегі экономикалық тиімділікті күтіп отырмыз», — деді инвестициялар және даму министрі.

Бұдан өзге, көлік бақылауын автоматтандыру үшін Арнайы автоматтандырылған өлшеу құралдарын енгізу жалғасып жатыр, ол шекті салмақ параметрлерінің бұзушылықтары санын азайтуға мүмкіндік береді және автомобиль жолдарының сақталуын қамтамасыз етуде оң екенін байқатады.

«Жыл басынан бері 700-ден астам бұзушылықтар анықталып, 85 млн теңге көлемінде алымдар мен айыппұлдар түріндегі төлемдер алынды. Биылғы жылдың соңына дейін тағы 12 жүйені іске қосу көзделген. 2020 жылға қарай олардың жалпы санын 46-ға дейін жеткізу жоспарланған. Осылайша, көлік құралдарын өлшеу рәсімдерін автоматтандыру көлік бақылауны жүргізген кезде адам факторын болдырмауға мүмкіндік береді», — деді Ж. Қасымбек.

Көлік бақылауын толық автоматтандыру үшін келесі жылдың шілде айынан бастап ауыр салмақты және ірі көлемді көлік құралдарының жүруіне арнайы рұқсат беру 3–7 күннің орнына автоматтандырылған режимде 15 минут ішінде берілетін болады.

Автомобиль көлігімен жолаушылар тасымалы саласында пилоттық режімде облысаралық және халықаралық жолаушылар тасымалын диспетчерлеу жүйесі іске қосылған. 2019 жылдың соңына дейін 416 бағыт бойынша облысаралық және халықаралық жолаушылар тасымалындағы 2 мыңнан астам автобус тартылып, пайдалануға беріледі.

«Smart City» аясында көлік саласында облыстық және республикалыық маңызы бар қалаларда жолақыны электронды төлеу және қоғамдық көлік мониторингі іске асырылып жатыр. Бүгінде бұл жүйелер Астана және Алматы қалаларында толық іске қосылған. Қалған қалалар бойынша 2018–2021 жылдар аралығында іске асыру мерзімімен тиісті жол карталары бекітілген.

Әуе тасымалы саласында биыл 14 маусымда жеке инвестормен «E-freight» қағазсыз құжаттар айналымы ақпараттық жүйесін енгізуге МЖӘ келісімі жасалған. Бұл жүк өңдеу уақытын азайтуға, шығындарды оңтайландыруға, қағаз түріндегі 20 құжаттың электронды түрде ұсынылуына мүмкіндік береді. Биылғы желтоқсан айында жүйе іске қосылады.

Теміржол көлігі саласында «Қазақстан темір жолы» АҚ 2018–2022 жылдарға арналған «Цифрлық теміржол» бағдарламасын қабылдады. Бағдарлама аясында негізгі 4 бағыт бойынша 21 жобаны іске асыру жоспарланған.

«Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ басқарма төрағасы Қ. Алпысбаев өз кезегінде цифрландыру компанияның барлық басты бағыттарын: теміржол инфрақұрылымын, жүк, мультимодальді және жолаушылар тасымалын қамтитынын айтты.

Теміржол инфрақұрылымын дамыту аясында компания инфрақұрылымның нақты жай-күйіне қарай қызмет көрсету және жөндеу жүргізуге көшу міндетін қояды. «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасына енген «Магистраль» автоматтандырылған басқару жүйесі» жобасын іске асыру бекітілген жоспарға сәйкес жүргізіліп жатыр.

«Жоба алты мобильді-диагностикалық кешенді пайдалануды қарастырады, оның үшеуі 2018 жылдың желтоқсан айында жұмыс істей бастайды. Толық көлемде жүйе 2019 жылдың ортасынан бастап жұмыс істей бастайды. Жобаны енгізу нәтижесінде бүкіл магистральдық желі диагностикасы 180 күннің орнына 15 күнде жүргізілетін болады, 240 дефектоскоп оңтайландырылады, локомотивті күшке және вагон бөлігін ұстауға жұмсалатын шығындар екі есе азаяды», — деді Қ. Алпыспаев.

Оның айтуынша, жүк тасымалы саласында клиентке бағдарлануды арттыру мақсатында электронды оқыту бойынша өзекті міндеттер қойылып отыр. Өнеркәсіптік режімде жүйеге барлық 456 жүк станциясы қосылған. Жүйені енгізу республикалық жол қатынасында тасымалдауды жіберуге кететін уақытты 11 сағаттан 5 минутқа дейін, экспорттық жол қатынасында 35 сағаттан 1 сағатқа дейін қысқартуға мүмкіндік берді. Бүгінде Ресеймен, Қытаймен, Әзербайжанмен, Қырғызстанмен электронды алмасу іске асырылуда.

Мультимодальді тасымал жүйесін цифрландыру транзиттік контейнерлік тасымалдар өсім мәселесін шешуге бағытталған. Тапсырыстарды өңдеу уақытын азайту және жеткізу тізбегін оңтайлы басқару мақстында жобаның бірінші кезеңі жүзеге асырылған.

«Жолаушылар тасымалы саласында қызметтің клиенттерге бағдарлануына басым көңіл бөлінген. Электронды билеттендіру технологиясы аясында жолаушыларға билеттерді веб-сайттар арқылы сатып алу мүмкіндіктері ұсынылған. Биылғы жылдың 9 айының ішінде 17 млн астам билет рәсімделген, оның ішінде 11 млн астамы – электронды билеттер», — деді Қ. Алпысбаев.

www.primeminister.kz

2018 жылдың 22 қазанында ҚР Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары Асқар Мамин Ереванда өткен «Еуразия апталығы»: Еуразиялық экономикалық одақтың нақты секторы: интеграция жағдайында әлеуетті арттыру» атты халықаралық форумның пленарлық отырысына қатысты.

Форумға қатысушылар алдында сөз сөйлеген Армения Премьер-Министрі Николо Пашинян «Еуразия апталығының» маңыздылығын атап өтті. Сонымен қатар, ол бұл шараның ЕАЭО аясындағы ынтымақтастықты нығайтуға ықпал ететін маңызды пікірталас алаңына айналатынына сенім білдірді.

2000-ға жуық адам қатысқан жиында сөз сөйлеген 150 баяндамашының ішінде Ресей Үкіметі Төрағасының бірінші орынбасары Антон Силуанов, Беларусь Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары Игорь Петришенко, Қырғыз Республикасының вице-премьері Жениш Разақов, Еуразиялық экономикалық комиссия алқасының төрағасы Тигран Саркисян, үкімет министрлері, мемлекеттік корпорациялар мен ЕАЭО-ға мүше мемлекеттердің бизнес өкілдері бар.

ҚР Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары А. Мамин өз сөзінде ЕАЭО-ға мүше мемлекеттер алдында жаһандық экономиканың алдағы циклдық баяулауының салдарын азайту міндеті тұрғанын жеткізді.

Сондай-ақ, А. Мамин ЕАЭО елдерінің оңтайлы саясатының арқасында теріс үрдістерге қарсы тұра алатын механизмінің бар екенін де атап өтті.

«Бірыңғай экономикалық кеңістікті дамыту бағыттарын жүзеге асыру, ЕАЭО елдерінің нарықтарына кедергісіз кіруді қамтамасыз ету шаралары сыртқы факторларға қарамастан, осы елдер арасындағы сауда-саттықты арттыруға жақсы жағдай жасады. "Doing Business 2018" рейтингісінде ЕАЭО 190 орынның ішінде 35-ші болып тұр. 2017 жылмен салыстырғанда 5 позицияға көтерілген», — деді А. Мамин.

2018 жылдың қаңтар-шілде айларында ЕАЭО-ның өзара сауда-саттық көлемі $34,1 млрд құрады, бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 13,8%-ға көп. 2018 жылдың қаңтар-шілде айларында ЕАЭО мүшелерінің сыртқы саудасы $419,6 млрд жетті. Бұл – 2017 жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 22,7%-ға артық көрсеткіш.

ЕАЭО ішкі нарығындағы бизнес-ортаны жақсарту үшін түрлі салалардағы 15 кедергі жойылып, кәсіпкерлерді біраз қаржы шығынынан сақтап қалды.

Асқар Мамин ЕАЭО аясында тұрақты экономикалық өсім болуы үшін өңдеуші сектордың бәсекеге қабілеттілігін арттыратын келісілген экономикалық саясаттың қажеттігін баса айтты. Бұл жұмыста ең алдымен, ЕАЭО-ның барлық мүшелерінің бәсекелестік артықшылықтарын интеграциялауға және қосылатын құн тізбегінде шығындарды азайтуға бағытталған ортақ өндірістік процестерді қалыптастыру керек.

«Ғарыш, медицина, табиғи ресурстарды өндіру, экология және ауыл шаруашылығы салаларында 130 бірлескен жобаны әзірлеу жоспары жасалды», — деді А. Мамин.

ҚР Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары өндірістік әлеуетті одан әрі дамытудың басты мәселесі цифрландыру екендігін айтты. Оның сөзіне қарағанда, әсіресе жекелеген секторларда немесе өңірлерде бұл процесстің артта қалу үдерісіне сезімталдығының жоғары болуына байланысты ЕАЭО елдерінің арасында цифрландыруды бірқалыпты үйлестіру қажеттілігі туып отыр.

ҚР Бірінші Вице-Премьері «Еуразия апталығы» форумы ЕАЭО елдерінің экономикасын, инвестициялар мен экспорттық әлеуетін дамытудың, бизнес-процестерді интеграциялауды одан әрі тереңдетудің маңызды құралы болады деп сенім білдірді.

Ереванға сапары аясында Асқар Мамин «ЕАЭО аясында қазіргі заманғы даму парадигмасы» таныстырылымына барып, ЕАЭО-ға қатысушы елдердің өңдеу өнеркәсібі өнімдерінің көрмесінің жұмысымен танысты, сондай-ақ Еуразиялық экономикалық комиссия Кеңесінің отырысына да қатысты.

www.primeminister.kz

Бүгін ҚР Үкіметінің отырысында инвестицияларды тарту мәселесін қарау қорытындысы бойынша Премьер-Министр Бақытжан Сағынтаев инвестициялық ахуалды одан әрі жақсарту және ел экономикасына тартылатын шетелдік инвестициялардың көлемін ұлғайту жөнінде бірқатар нақты тапсырмалар берді.

Осы жылдың 9 айының қорытындысы бойынша инвестициялар тартудың барлық түйінді көрсеткіштері өсті. Жаңа кәсіпорындар мен жаңа жұмыс орындары құрылуда. Инвесторларға барлық деңгейлерде мемлекеттік қолдау шаралары көрсетілуде. Инвестициялар тартудың жаңа тәсілдері енгізіліп жатыр. Дегенмен, Премьер-Министр қосымша жұмыстардың орындалуын талап ететін бірқатар аспектіге назар аударды.

Бірінші. Инвесторлармен жұмыс істеу үшін әкімдердің арнайы орынбасарлары тағайындалды, әр өңірде Kazakh Invest өкілдері мен инвесторларға қызмет көрсету орталықтары бар, өңірлік инвестициялық штабтар құрылды. Осылайша, өңірлерде инвесторларды тарту үшін тиімді жұмыс істеуге барлық жағдайлар жасалған. Облыстардың әкімдеріне барлық штабтың жұмысын үйлестіру және өзара іс-қимылды күшейту тапсырылды.

Инвестициялар және даму министрлігінің деректеріне сәйкес, 2005–2017 жылдар аралығында елімізге $264 тікелей шетелдік инвестициялар тартылған. Алайда, инвестициялардың көлемі жеке қаражаттарды тарту жұмыстарын көрсетпейді. Жалпы, Шымкентте инвестициялар 275%-ға өскен, ал жеке қаржы үлесі тек 65%-ды құрайды. Осындай жағдай Солтүстік Қазақстан, Ақтөбе, Қызылорда облыстарында, Астана қаласында белгіленген. Осыған орай Премьер-Министр Бақытжан Сағынтаев әкімдердің назарын жеке инвестициялар тарту көлемін арттыру қажеттігіне аударды. Осы мақсатта жеке кәсіпорындар мен кәсіпкерлерге қолайлы жағдайлар жасау тапсырылды.

Бұдан өзге, шет елдердегі өкілдіктерде де бұл жұмыс күшейтіліп, нақты үйлестірілуі тиіс. Елшіліктердің негізгі жұмысы — инвестициялар тарту мәселелері. Қандай елден, қай елшіліктің көмегімен қанша инвестициялар тартылғанын анықтау мақсатында, барлық елшіліктер жұмысындағы тартылған инвестицияларға және олардың жұмысының KPI-на талдау жүргізу тапсырылды.

Екінші. Өңірлерде өткізіліп жатқан инвестициялық форумдар: әрбір өңірлік форум қорытындысына сәйкес бірқатар жобалар бойынша көптеген меморандумдар мен келісімдерге қол қойылады. Бақытжан Сағынтаев қол қойылған меморандумдар бойынша инвестициялық жобаларды іске асыру сапасын арттырып, талдау жүргізуді тапсырды. Кәсіпорындардың табысты жұмыс істеуі ел экономикасын өсіруге қосымша ықпал етеді.

Үшінші. Қазақстанда жұмыс істейтін шетелдік инвесторлар елімізге отбасы мүшелерімен бірге келеді. Соған орай, оларды тіркеу, балаларды мектепке дейінгі мекемелермен, мектептермен қамтамасыз ету, медициналық көмек көрсету және басқа да сервистік қызмет көрсетуге қатысты мәселелер жиі туындайды. Осыған байланысты барлық инвесторларға қызмет көрсетуді бір порталда орталықтандырудың маңыздылығы атап өтілді.

www.primeminister.kz

Бүгін ҚР Премьер-Министрі Бақытжан Сағынтаевтың төрағалығымен өткен Үкімет отырысында инвестициялар тарту мәселесі қаралды.

Инвестициялық ахуалды жақсарту және Қазақстан экономикасына шетелдік инвестицияларды тарту бойынша жүргізіліп жатқан жұмыстар туралы ҚР инвестициялар және даму министрі Ж. Қасымбек баяндады.

ҚР ИДМ деректеріне сәйкес, бүгінде Қазақстан — Орталық Азиядағы тікелей инвестицияларды тарту бойынша көшбасшы ел. Оның үлесі шамамен 70%-ды құрайды. Биылғы 9 айда негізгі капиталға салынған инвестициялардың жалпы көлемі 21,6%-ға артып, 7,5 трлн теңгені құрады.

Айта кету керек, тау-кен өнеркәсібінде (41,4%-ға), құрылыста (37,1%-ға) және өңдеу өнеркәсібінде (26,4%) өсім байқалуда. Республикалық деңгейде инвестициялардың басым бөлігі Атырау (35,8%), Астана (9,2%), Алматы (6,5%) өңірлеріне тиесілі.

Инвестициялар және даму министрі Ж. Қасымбектің мәлімдеуінше, негізгі капиталға салынған инвестициялар көлеміндегі жеке қорлардың үлесі 2018 жылдың 9 айында 73,1%-ды (5,5 трлн теңге) құрады. Биылғы І жарты жылдықтың қорытындысы бойынша тікелей шетелдік инвестициялардың (ТШИ) жалпы көлемі 15,4%-ға ұлғайып, $12,3 млрд құрады.

«Өсім мына салаларда байқалды: тау-кен өнеркәсібі – $6,7 млрд, көлік – $393,3 млн, сауда – 2 млрд теңге, қаржылық және сақтандыру қызметі – $359,5 млн, ақпарат және байланыс – $124,2 млн», — деді инвестициялар және даму министрі Ж. Қасымбек.

Мемлекет басшысының тапсырмаларын орындау мақсатында Ұлт жоспары – 100 нақты қадам аясында Министрлік трансұлттық компанияларды (ТҰК) тарту жұмыстарын белсенді түрде жүргізіп жатыр. Шамамен $10,6 млрд болатын 34 жобадан ТҰК жобаларының тізімі жасалды. Жалпы сомасы $1,4 млрд болатын 12 жоба іске асырылу сатысында, биыл оның ішіндегі құны $1 млрд болатын 8 жоба қарқынды түрде іске асырылуда.

Сонымен қатар, қазіргі уақытта үш деңгейлі инвестициялар тарту жүйесі құрылды: сыртқы деңгейде — ҚР Сыртқы істер министрлігі, Қазақстанның шетелдегі мекемелерінің инвестициялық кеңесшілері және «Kazakh Invest» өкілдері; орталық деңгейде — ҚР Инвестициялар және даму министрлігінің Инвестициялар комитеті және «Kazakh Invest» ҰК» АҚ; өңірлік деңгейде — жергілікті атқарушы органдар, «Kazakh Invest» ҰК» АҚ-ның өңірлік өкілдері.

«Біз заңнамаға өзгерістер енгізіп, рұқсат беру, салық салу, кедендік бақылау жүйелерін, сондай-ақ, көші-қон визалық режимін жеңілдеттік. Қазақстанда азаматтары визасыз режиммен келіп кететін елдердің тізімі кеңейтілді. Олардың саны қазір – 62. Бұл тізімге Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымының (ЭЫДҰ) барлық елдері кіреді. Сондай-ақ, ЭЫДҰ ұсынымдарына сәйкес сот жүйесін жетілдіру жұмысы жүргізілді», — деді Ж. Қасымбек.

Қазіргі уақытта ірі инвесторлардың қатысуымен болатын инвестициялық даулар бірінші сатыдағы сот ережелері бойынша Жоғарғы сотта қаралады. Оларды қарау үшін Жоғарғы сотта Астана қаласының мамандандырылған сот алқасы құрылды. Проблемалық мәселелерді жедел шешу мақсатында инвесторлардың мемлекеттік органдармен даулы мәселелері бойынша мүдделерін қорғайтын инвестициялық омбудсменнің институты жұмыс істейді.

Өңірлік деңгейде, әкімдіктерде инвестициялық ахуалды жақсарту жөніндегі кеңестер бар, әкімдердің жауапты орынбасарлары, индустриялық-инновациялық даму және инвестициялар басқармалары, әлеуметтік кәсіпкерлік корпорациялары (ӘКК), «Kazakh Invest» ҰК» АҚ өңірлік өкілдері және инвесторларға қызмет көрсететін орталықтар бар.

Сонымен қатар, Ж. Қасымбек облыс әкімдерінің назарын жұмысын жандандыруды талап ететін бірқатар мәселеге аударды. Бұл — инвестициялық жобаларға жер телімдерін бөлу мәселесі, инженерлік инфрақұрылым жүргізу, газбен жабдықтау, арнайы экономикалық аймақтардың аумақтарын топтастыру, ірі серпілісті жобаларды іске асыруды қолдауға арналған жаңа қаржыландыру құралдарын енгізу, сондай-ақ, өңірлердергі инвестициялық порталдар жұмысының сапасы мәселелері.

«Кейбір өңірлердің статистикалық көрсеткіштерін ескере отырып, әкімдіктер барлық құрылымдардың өзара іс-қимылын жақсартып, өңірге инвестициялар тартудың тиімділігін арттыруы қажет», — деді ҚР инвестициялар және даму министрі.

Сыртқы істер министрі Қ. Әбдірахманов жуырда Қазақстан халқына арнаған Жолдауында Мемлекет басшысы «экономикалық дипломатияға» тікелей қатысы бар нақты міндеттер қойғанын баяндады: бұл шикізаттық емес экспортты қолдау, белсенді сауда саясаты, қазақстандық бизнесті шетелде ілгерілету, инвестициялар, технологиялар мен үздік әлемдік тәжірибені тарту, туризмді дамыту.

«Елбасы "экспортқа бағытталған индустрияландыру экономикалық саясаттың орталық элементіне айналуы тиіс" екенін баса айтты. Бұл жерде синергиялық тиімділік алу үшін инвестициялық және экспорттық бағыттарды өзара тығыз байланыстыру қажет», — деді сыртқы істер министрі.

Қ. Әбдірахманов 2018 жылдың басынан бері АҚШ-қа, БАӘ-ге, ҚХР-ға, Түркия мен Финляндияға жоғары деңгейдегі бірқатар сапарлар болғанын еске салды. Наурыз айында Тәжікстан мен Өзбекстан президенттері Астанаға келді. Жақында Брюссельде еуропалық бизнес алыптарымен кездесу өтті.

«Барлық осы келіссөздердің қорытындылары бойынша $30,6 млрд астам сомаға 135 жуық құжатқа қол қойылды. ҚР СІМ Мемлекет басшысының шетелдерге сапарлары мен шетелдік мемлекеттердің Қазақстанға сапарлары барысында қол жеткізілген келісімдердің іске асырылуына мониторинг жүргізу бойынша тұрақты жұмыстар жүргізеді. Трансұлттық корпорациялармен инвестициялық жобалар туралы келісімдерге ерекше көңіл бөлінеді», — деді сыртқы істер министрі.

Қ. Әбдірахмановтың айтуынша, екіжақты сауда-экономикалық және инвестициялық қарым-қатынастардың пәрменді құралы Үкіметаралық комиссиялар мен Іскерлік кеңестері бола алады. Сыртқы істер министрі атап өткендей, аталған құрылымдардың әлеуетін толық іске қосу қажет. Сондықтан СІМ төрағалығымен Ведомствоаралық комиссия құрылды, ол жақында өзінің бірінші отырысын өткізеді. Сонымен қатар СІМ инвестициялар тартуға және өнімдерін экспортқа шығаруға мүдделі отандық компанияларға қолдау көрсетуін жалғастырады. Экономиканың маңызды драйвері ретінде шағын және орта бизнеске ерекше көңіл бөлінеді.

«Оған биылғы тамыз айында біздің Елшілігіміздің қолдауымен ұйымдастырылған ҚР-дан Тәжікстанға компаниялардың сауда-экономикалық миссиялары мысал бола алады. Жалпы сомасы $18,8 млн Қазақстанда шығарылған автобустарды, жиһаздар мен автомобильдерді жеткізу бойынша үш келісім жасалған. Біздің кәсіпкерлерімізді экспорттық нарықтар ерекшелігіне бағыттау қажет. Ол үшін, СІМ "Атамекен" ҰКП-мен бірлесіп "Шетелдік нарықтар бойынша нұсқаулықты" әзірлеу қажеттігін қарастырады, онда кедендік, салық және басқа да рәсімдердің ерекшеліктері көрсетіледі», — деді Қ. Әбдірахманов.

Сыртқы істер министрі сонымен қатар қолайлы визалық саясатты қалыптастыру бойынша жүргізіліп жатқан белсенді жұмыстарды атап өтті. Визасыз режим ЭЫДҰ/ЕО елдері, сонымен қатар Малайзия, Монако, БАӘ, Сингапур үшін қолданылады. 20 елмен өзара визасыз режим жұмыс жасайды. Сонымен қатар, СІМ мүдделі мемлекеттік органдармен бірлесіп «АХҚО» АҚ және «Astana Hub» АT-стартаптар халықаралық технопаркі қызметкерлері үшін визалық режимді жетілдіру бойынша жұмыстар жүргізуде.

Бұдан өзге, Министрлік ел ішіндегі инвестициялық бағыттың аспектілерін пысықтауға да назар аударады. Бұл қызметтің негізгі факторы — тиімді ведомствоаралық өзара іс-қимыл. Бұл тұрғыдан ҚР СІМ бірқатар министрліктермен және квазимемлекеттік құрылымдармен инвестициялық-экспорттық бағыттағы өзара іс-қимылды нығайту жөніндегі бірлескен іс-шаралар жоспарларын қабылдады. Бұл тәжірибе басқа ведомстволарда және ұйымдарда жалғасын таппақ.

Өз кезегінде «Kazakh Invest» ҰК» АҚ басқарма төрағасы С. Тұяқбаев бүгінде республика бойынша шетелдік инвестициялардың қатысуымен инвестициялық жобалар тізімі әзірленгенін, жол картасы бекітілгенін атап өтті.

Бүгінде жобалардың саны 188-ді құрайды. Оның ішінде, 49 жоба бойынша құрылыс-монтаж жұмыстары жүргізілуде, 51-і бойынша құжаттар әзірленуде, 74-і – пысықталуда.

Жобалардың басым бөлігі Алматы облысында тиесілі (32 жоба). Сонымен қатар, алғашқы бестікке Қарағанды облысы, Алматы қалысы, Ақтөбе облысы және Астана қаласы кіреді. Бұған қоса жыл басынан бері 22 жоба бойынша барлық рұқсат құжаттары алынып, құрылыс-монтаж жұмыстары басталды.

«47 жоба бойынша инвесторлар тарапынан жобаны бастау туралы шешім қабылданып, құжаттарды әзірлеуге кірісті. Оның ішінде голландиялық Farm Frites, арабтың Phoenix Global, австралиялық Cedar Meats, бельгиялық Carmeuse Group, түркиялық Yildirim Holding, француздың Total Eren компанияларын атап өтуге болады», — деді С. Тұяқбаев.  

Сондай-ақ, «Kazakh Invest» ҰК» АҚ басқарма төрағасы жыл басынан бері өңірлерде әкімдіктердің қатысуымен қазақстандық бизнес өкілдерімен кездесулер өткізіліп, 200-ден астам ұсыныстар жинақталып, оның ішінен 66 жоба инвестициялық ұсыныстар әзірлеу үшін іріктеліп алынғанын жеткізді.

«Қазіргі таңда жоспарланған жобалардың басым бөлігі әзірленіп, шетелдегі елшіліктер мен өкілдіктерге нақты компаниялармен келіссөздер жүргізуге тұрақты түрде жолдануда. Осылайша жыл басынан бері 55 жаңа инвестор тартылды. Оның ішінде 16-сы – трансұлттық компаниялар», — деді С. Тұяқбаев.

ҚР ИДМ-мен бірлесіп әкімдіктердің сайттарына талдау жүргізілді. Барлық өңірлердің инвестиция бойынша веб-сайттарын типтік нұсқада әрбіріне арнайы парақша аша отырып, invest.gov.kz интернет-порталына орналастыру ұсынылады. Нәтижесінде, «Kazakh Invest» ҰК деректеріне сәйкес, инвестор 17 сайттың орнына бір бірыңғай портал арқылы инвестицияларға қатысты барлық өңірлер туралы ақпаратқа толық қол жеткізе алады.

Бұған қоса, инвесторлардың проблемалық мәселелерін дер кезінде шешу мақсатында «жедел көмек» принципімен жұмыс істейтін «Call-орталық» іске қосылған болатын. Колл-орталықты енгізген сәттен бастап инвестициялық қызметтерге қатысты мәселелер бойынша 474 кеңес берілді.

«2018 жылы инвесторлар тарапынан күрделі мәселелерге қатысты 40 өтініш келіп түсті. Оның 19-ы толығымен шешіліп, 21 өтініш бойынша инвесторларға аралық жауаптар беріліп, жауапты мемлекеттік органдармен бірлесіп тиісті жұмыстар жүргізілуде», — деп түйіндеді «Kazakh Invest» ҰК» АҚ басқарма төрағасы.

Өңірлердегі жағдай мен инвестициялар тарту мақсатында жүргізіліп жатқан жұмыстар туралы Батыс Қазақстан облысының әкімі А. Көлгінов, Қарағанды облысының әкімі Е. Қошанов және Шымкент қаласының әкімі Ғ. Әбдірахымов баяндады.

www.primeminister.kz

Бүгін Үкімет үйінде Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі Бақытжан Сағынтаев ҚР-дағы Қытай Халық Республикасының Төтенше және өкілетті елшісі Чжан Сяо мырзамен кездесу өткізді.

Кездесу барысында екі ел арасындағы өнеркәсіп, машина жасау, көлік және ауыл шаруашылығы салаларындағы сауда-экономикалық ынтымақтастықты одан әрі дамыту, сондай-ақ, экономиканың түрлі салалары мен жоғары технологиялар саласында бірлескен жаңа және қазіргі инвестициялық жобаларды іске асыру мәселелері талқыланды.

Бұдан өзге, ҚР мен ҚХР арасындағы қарым-қатынасты нығайтудың жаңа драйверіне айналған, «Нұрлы жол» жаңа экономикалық саясаты мен «Бір белдеу, бір жол» стратегиясының түйіндесуі аясындағы өзара іс-қимыл тақырыптары қаралды.

Қытай мен Қазақстан арасындағы дипломатиялық қатынастар 1992 жылғы 3 қаңтарда орнаған. 2017 жылы Қытай Қазақстанның ірі сыртқы сауда серіктесіне айналды. ҚР-ның басқа елдермен тауар айналымының жалпы көлемінде ҚХР үлесі 17,4% құрады (экспорт – 13,4%, импорт – 27,5%). Осы жылдың қаңтар–тамыз айларында Қазақстан мен Қытай арасындағы тауар айналымы $7251,2 млн құрады, бұл өткен жылдың сәйкес кезеңінен 11,3% жоғары. Экспорт 5,9% өсіп, $3753,7 млн құрады. Импорт $3498,2 млн құрады.

Экспорттың негізгі тауарлары арасында ауыл шаруашылығы өнімі — $157 млн (экспорттағы үлесі 5%), өсім – 48,4% ($51,2 млн-ға), мыс және мыстан жасалған катодтар — $862,4 млн (экспорттағы үлесі – 23%),өсім – 27,1% ($183,7 млн-ға), табиғи газ — $635,7 млн (үлесі – 16,9%), өсім – 7 есе ($544,2 млн), ферроқорытпалар — $511 млн (үлесі – 13,6%), кен және мысты концентраттар —$491,2 млн (үлесі – 13,1%) және шикі мұнай — $414,7 млн (үлесі – 11%).

www.primeminister.kz

Сейсенбі күні, 23 қазанда, сағат 10:00-де Үкімет үйінде ҚР Үкіметінің отырысы өтеді.

Отырыстың күн тәртібінде:

Инвестициялар тарту мәселелері.

Мемлекеттік-жекешелік әріптестікті дамыту.

Көлік пен логистиканы цифрландыру.

Отырыс қорытындысы бойынша ҚР Үкіметінің баспасөз орталығында ҚР инвестициялар және даму министрі Жеңіс Қасымбектің қатысуымен баспасөз конференциясы өтеді.

Тікелей таратылымдарды PrimeMinister.kz сайтынан, Фейсбук, «Вконтакте», Твиттер, Перископ әлеуметтік желілерінен, Ютуб ресми арнасынан, сондай-ақ Андроид пен Айфонның мобильдік қосымшаларынан көре аласыздар.

www.primeminister.kz

Бүгін Үкімет үйінде ҚР Премьер-Министрі Бақытжан Сағынтаев Қазақстанның Үшінші жаңғыруын жобалық басқару аясында осыған дейін атқарылған жұмыстар жөніндегі кезекті селекторлық кеңесті өткізді.

Кеңес барысында Ақмола, Ақтөбе, Жамбыл, Павлодар және Солтүстік Қазақстан облыстары әкімдіктерінің жұмысы бойынша тоғыз айдағы алдын ала есептер және 2018 жылдың соңына дейінгі жоспарлар талқыланды.

Облыс әкімдері М. Мырзалин, Б. Сапарбаев, А. Мырзахметов, Б. Бақауов, ­Қ. Ақсақалов селекторлық режимде жобалық басқару бағыттары тұрғысынан бастамалар бойынша іс-шараларды орындау және индикаторларға қол жеткізу, сондай-ақ, жобалар портфелін іске асыру бойынша қабылданған шаралар туралы баяндама жасады.

Базалық индустрияландыру, көлік және логистиканы, АӨК, ОЭК, туризм, сауда, денсаулық сақтау, білім беру, жаппай кәсіпкерлік секторларын дамыту, экономика салаларын цифрландыру және АКТ, инвестициялар тарту және өнімді жұмыспен қамту бағыттары бойынша жасалған талдау ұсынылды.

Кеңес барысында білім және ғылым министрі Е. Сағадиев, денсаулық сақтау министрі Е. Біртанов, ақпарат және коммуникациялар министрі Д. Абаев, инвестициялар және даму бірінші вице-министрі Р. Скляр және ұлттық экономика вице-министрі М. Жүнісбекова, энергетика вице-министрі Б. Ақшолақов, ауыл шаруашылығы вице-министрі Б. Бейсенғалиев, еңбек және халықты әлеуметтік қорғау вице-министрі С. Жақыпова, мәдениет және спорт вице-министрі Е. Қожағапанов түсініктеме беріп өтті.

www.primeminister.kz

Бүгін Үкімет үйінде ҚР Премьер-Министрі Бақытжан Сағынтаев Қазақстанның Үшінші жаңғыруын жобалық басқару аясында осыған дейін атқарылған жұмыстар жөніндегі селекторлық кеңестер циклін жалғастырды.

Кеңес барысында Алматы, Атырау, Қарағанды және Қызылорда облыстары әкімдіктерінің жұмысы бойынша тоғыз айдағы алдын ала есептер және 2018 жылдың соңына дейінгі жоспарлар талқыланды.

Облыс әкімдері А. Баталов, Н. Ноғаев, Е. Қошанов және Қ. Көшербаев селекторлық режимде базалық индустрияландыру, АӨК, ОЭК, көлік және логистиканы, сауда, денсаулық сақтау, білім беру, туризм секторларын дамыту, экономика салаларын цифрландыру және АКТ, жаппай кәсіпкерлікті және өнімді жұмыспен қамтуды жетілдіру бағыттары бойынша мақсатты индикаторларға қол жеткізуге жасалған талдауларға сәйкес баяндама жасады.

Сондай-ақ, кеңес барысында Премьер-Министрдің орынбасары Е. Досаев, білім және ғылым министрі Е. Сағадиев, ұлттық экономика бірінші вице-министрі Р. Дәленов, энергетика бірінші вице-министрі М. Досмұхамбетов, денсаулық сақтау вице-министрі Л. Ақтаева, ауыл шаруашылығы вице-министрі Б. Бейсенғалиев, еңбек және халықты әлеуметтік қорғау вице-министрі Н. Мұқышев, инвестициялар және даму вице-министрі Т. Тоқтабаев түсініктеме беріп өтті.

www.primeminister.kz

Бүгін ҚР Үкіметінде өткен баспасөз конференциясында ұлттық экономика министрі Тимур Сүлейменов Мемлекет басшысының мемлекеттік органдардың қызметінің тиімділігін түбегейлі арттыру жөніндегі тапсырмасының орындалуы туралы баяндап берді.

Мемлекет басшысы «Қазақстандықтардың әл-ауқатының өсуі: табыс пен тұрмыс сапасын арттыру» Жолдауында «сапа» мемлекеттік қызметкердің жаңа өмір салтына айналуы, ал өзін- өзі жетілдіру — оның басты принципі болуы тиіс екенін айтқан болатын.

Жаңа форматтағы мемлекеттік қызметкерлер мемлекет пен қоғам арасындағы аралықты қысқартуы тиіс. Яғни, тұрақты кері байланыс орнатылуы, адамдарға мемлекеттік саясаттың нақты шаралары мен нәтижелері талқыланып, түсіндірілуі керек.

Т. Сүлейменовтың айтуынша, мемлекеттік органдардың қызметкерлеріне жалақы төлеудің факторлық-баллдық шкаласына көшу — аса маңызды реформа.

«Мұның астарында қарапайым идея жатыр. Барлық реформаларды адамдар іске асырады. Біз мұны жақсы түсінеміз әрі басшылық етуді жақсы білеміз. Егер бізде жергілікті жерлер мен орталықта кәсіби, адал, мемлекеттік ауқымда ойлай алатын шенеуніктер болмаса, реформа қаншалықты әдемі жазылып, ұсынылған болса да, ол дұрыс іске асырылмайды, сондықтан адамдар оның әсерін сезінбейді», — деді министр.

Биыл төрт мемлекеттік органда пилоттық режимде жалақы төлеудің жаңа моделі енгізілді. Барлық пилоттық жобалар жақсы нәтижелер көрсетіп отыр. Мемлекеттік қызметке қызығушылық артты, әсіресе өңірлік деңгейде оның өзектілігі жоғары.

Тиімсіз шығындарды оңтайландыру және басшылық құрамын қысқарту есебінен төменгі және орта буындағы қызметкерлердің жалақысы 2–2,5 есе өсті. Кадрлардың жұмыстан кетуі 2 есе қысқарды. Беделді жоғары оқу орындарын бітірген түлектерді қоса алғанда, біліктілігі жоғары кадрлардың жеке сектордан келуі 3 есе артты.

Мемлекеттік қызмет істері агенттігінде орталық аппаратқа арналған конкурс бір орынға 28 адамға дейін, ал өңірлік құрылымдарда бір орынға 60 адамға дейін өсті. Маңғыстау облысының әкімдігіндегі бір бос орынға енді 16 адам, ал Әділет министрлігінде орта есеппен 13 адам үміткер болып отыр. Қазіргі уақытта көптеген мемлекеттік органдар жаңа модельге көшуді қалап отыр.

Факторлық-баллдық шкала мәні дегеніміз — әкімдіктердің, министрліктердің қызметкерлерінің жалақысын нарықтағы орташа жалақыға, саладағы орташа мәндерге шамаластыру.  

«Бүгінде әкімдікте жоспарлаушы экономист және жекеменшік кәсіпорында сондай жоспарлаушы жұмыс істесе, кәсіпорындағысы 120 мың теңге алса, әкімдіктегісі 60 мың теңге алатын болса, біз әкімдікте жақсы кадрларды кездестірмейтін боламыз, тек қалған адамдар ғана қалып отырады. Яғни, мемлекеттік саясатты іске асыратын кадрлар қажет», — деді Т. Сүлейменов.

Осыған байланысты, министр атап өткендей, үш негізгі бағыт: негізгі, аралық және қосымша блоктар бойынша бөлу іске асырылады. Негізгі жүктемені алған, мемлекеттік саясатты іске асыруы тиіс департаменттер мен басқармалар көбірек алу құқына ие болады.

«Қазір бізде белгілі дәрежеде теңгерімдік бар. Егер мен департамент директоры болсам, алдын-ала анықталған тарифтік кесте бойынша бірдей қаражат аламын. Сонымен қатар, қосымша мәселелерді шешумен де айналыса аламын: жалақыны есептеу және т.б. Департаменттің басқа директоры министрліктің фронт-кеңсесі болып табылады», — деп мысал келтірді министр.

Сөз соңында Т. Сүлейменов МҚІА арқасында үлкен талдау жүргізілгенін атап өтті. Санаттар мен факторлар және ұпайлар беріліп, осылайша, еңбекақы төлеу кезінде ынталандыру принципі қолданылмақ. Ең көп жұмыс істеген адам жоғарғы жалақы алуға құқылы. Бүгінгі таңда жоба пилоттық режимде екі әкімдік пен екі мемлекеттік органда жүзеге асырылуда. Нәтиже оң болса, барлық басқа мемлекеттік органдар да осы жүйемен жұмыс істейтін болады.

www.primeminister.kz

Мұрағат

Қазан
2018
ДсСсСрБсЖмСнЖк
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Мемлекеттік орган басшыларының блог-тұғырнамасы

Өту